Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Ninni - 11 mars 2012 19:43

Vad gillar du att göra?


Sv: Jag gillar att titta på tv helst Simpson, Vänner och Jims värld...vakna med the voice;) Eh...messa, blogga, va med vänner och fota.


Vem står dig närmast?


Sv:(Om inte familjen) så är det Léa. Tack att jag träffade dig..bff!


Läser du böcker?


Sv: Jaa, jag läser serien "Dagbok för alla mina fans".


Din/dina favo artister?


Sv: Adele & Avril Lavigne.


Ditt favo band?


Sv: Graveyard, Ac/Dc och Sparzanza.


Bästa låtarna?


Sv: Rumour has it-Adele  Smile-Avril   Hisinge Blues-Graveyard  Rock n´roll- Ac/Dc  Before my blackened eyes-Sparzanza.


Favo plagg?


Sv: Jeans, strumpbyxor, t-shirts och tunikor...onepiece. Plus mina uggs och "convers" ;D


Favo färg?


Sv:Turkos, lila och svart.


Favo frisyr?


Sv: Utsläppt och flätor. xD


Bra saker?


Sv: Hårmascara, systemkameror, tv, familjen, m.m


Gör du något på fritiden?


Fredax...inge mer!


Ska du ut och resa snart?


Sv: Jah ska på trädgårdsmässan i Stockholm.


Favo mat/rätt?


Sv: Mammas korvstroganoff (stavning) och pannkakor!


Det var allt jag svarade på...nu ska jag ta och göra en toast, och lite O´boy till det plus titta på tv ♫♥♫


Ninni-sweet...xoxo!

Av Ninni - 11 mars 2012 15:44

Hejsan allihopa..äter glass nu. Choklad, apelsin och vanilj..chokladen är godast!  Jag har även ätit mat, ris, grönsaker och något kött!

 Jag har vart ute en liten sväng och vart vid min dator. Typ inget mer.

Just nu lyssnar jag på Graveyard-Hisingen Blues  Äger..!!

Aja, inget mer att skriva om. Tänkte lägga upp en bild på glassen men det krånglar med bilderna...  

Kram...Ninni-sweet        Ni får se en bild som finns i ett annat inlägg ;D



Av Ninni - 11 mars 2012 10:26

Hellu, vaknade för typ 22 min. Så jag har ätit frulle: Mjuktbröd med tonfiskröra och icete med citronsmak Gött!

Jag undrar vad som kommer ske idag...? Hoppas något kul! Fast just nu är jag i sängen och gottar mig med frukost och datorn ♪ Loreen vann♫<33 Gött! Jag röstade på henne...1 gång!♥  Bloggar lite till senare, om det hänt något kul..!


 

Hihi....Ninni-sweet Xoxo!

Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Ovido - Quiz & Flashcards