Alla inlägg under juli 2012

Av Ninni - 30 juli 2012 13:10

Hej just nu är jag med Léa ♥ Såå himla kul!! xD

Jag SLUTAR med 20 dagars, ingen idé :c men...men..

                                                  
                                 MAT in my ♥  (hihi, sry)


Jag har vart på Ullared den 23/7 och jag köpte än massa grejer jag skriver senare....ksk! Sry ksk tar bort bloggen!

Ska tänka på det ger upp för lätt lr??   

Kram Ninni-sweet och Léa  


Av Ninni - 11 juli 2012 16:01

dag 2, ta kort på fem saker du gillar! tog dessa bilder med Webbcam, därav suddiga!!

 

justin Bieber


  Xubi


   *texten*

  Mat xD


  *text*


Dag3 ta kort på din garderob...oops


 

Now you know ;D


Kram Ninni-sweet (roligt avslut *kolla minen* xD)

  LoL <3


Av Ninni - 9 juli 2012 14:01

ta kort på ditt/dina djur!


  Bella


Molly


   

Brownie, kajsa, ninni och tindra!!!



DET VAR DET.....!


Nu över till något helt annat jag var på Parken zoo häromdagen (fre) det var skojsigt!! xD

På vägen hem köpte jag en parfym på ÖoB:


 

Sry...för suddig bild men men...STAR nature bubble gum <3 Kram Ninni-sweet   




Av Ninni - 8 juli 2012 13:13

med 20 dagars

Dag 1 ta en bild på ditt/dina husdjur
Dag 2 ta en bild på fem saker du gillar
Dag 3 ta en bild på din garderob
Dag 4 beskriv din/dina bästisar 
Dag 5 ta en bild på 5 saker som gör dig glad
Dag 6 ta en bild på något som gör dig arg
Dag 7 visa alla dina läppglans i en video

Dag 8 skriv 10 saker ni inte visste om mig 
Dag 9  Skriv vad du samlar på
Dag 10 skriv vad du brukar göra på datorn
Dag11 ta ett kort på dina mascaror
Dag 12 skriv vad du gör och hur mycket klockan är just då
Dag 13 Visa upp dina lösnaglar på kort lr video

Dag 14 ta en bild på din säng
Dag 15 vad är ditt favorit ämnen i skolan och vad är ditt smästa
Dag 16 ta en bild på din bästa kompisar
Dag17 ta en bild på din favorit rätt
Dag 18 vissa vad du har i din mobil
Dag 19 vissa vad du har för bakgrund på din dator
Dag 20 skriv dina favorit frukter och bär


Jaa, då vet ni kmr bli skit kul    Jag börjar imon <3 ninni sweet


Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Ovido - Quiz & Flashcards