Alla inlägg under oktober 2012

Av Ninni - 28 oktober 2012 15:26

Heeeeej, jag sitter och väntar tills på lördag! Det är då vi ska ha Halloween festen.

Imorn börja Höstlovet, for real. Hoppas kusin viamin kan komma stanna någon natt. Så att vi kan riva hela stället  

Ska även sleep over med Léa! Ska ringa henne sen oxå. 


Glöm för guds skull inte att ställa bak klockan en timme    ;)   

Idag har jag inte gjort ett ändaste skiit.....


Trööööök söööööndag :( Hatar en del söndagar. Vette f*a varför?


 

:)


 

Saknar dom asså, ska köpa nya (ett måste) xD


// Ninni  




Av Ninni - 25 oktober 2012 12:34

Heej, jag var nyss ute och gick, jag tänkte att jag tar och går den vanliga rundan. När jag väl var ute och gick, fick jag syn på solen som lyssde på ett par lönnar. Det skiftade i gult och rött. Jag gick upp mellan två lönnar där solen sken. Jag stog och blundade mot solen, det var den. Den härliga känslan, man tänkte inte på något! Man var som man var det var skönt ska ni veta. Sedan fick jag syn på ett fint löv. Det var gult i mitten och det var rött på topparna.

Höst solen är underbar!   


// Ninni  

Av Ninni - 24 oktober 2012 16:19

Av Ninni - 24 oktober 2012 13:02

Hoppsan sa!

Tyvär är jag sjuk, har huvudvärk och så hilma ont i halsen   

Så jag har inte gjort så hilma mycket om man säger så. Men nästa vecka är det lov   

Då kanske jag ska sovaöver med Léa. Och nästa helg ska jag ha en mini Hallween fest   

Jag ska vara zombie ♥


 

Min lilla snuttis <3


// Ninni  

Av Ninni - 9 oktober 2012 18:30

Heejsan! Har hängt lite med Ange idag! Det kan man kalla skoj   

Ärligt har jag banne mig ingen blogglust. Typ, ibland har jag, ibland inte!? Aja, marken imorn ;) 

Ska även på hiphop.   

Molly i somras, nyss tagit ett dopp! ♥


 

Mmm?

 

Jag är den som fattar nada   


 

Födelsedags tårtan ♥


 

Sommar ♥


 

Stellis håller mitt finger  


Ninni (y)

Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Ovido - Quiz & Flashcards