Direktlänk till inlägg 9 oktober 2012

Nice photos!

Av Ninni - 9 oktober 2012 18:30

Heejsan! Har hängt lite med Ange idag! Det kan man kalla skoj   

Ärligt har jag banne mig ingen blogglust. Typ, ibland har jag, ibland inte!? Aja, marken imorn ;) 

Ska även på hiphop.   

Molly i somras, nyss tagit ett dopp! ♥


 

Mmm?

 

Jag är den som fattar nada   


 

Födelsedags tårtan ♥


 

Sommar ♥


 

Stellis håller mitt finger  


Ninni (y)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ninni - 27 december 2012 19:39

Jo, jag kunde inte låta bli så jag var nere på stan en liten stund och handlade. Jag var inne på nästa alla smink o kläd affärer, fast jag hittade bara saker på lindex. Palleten är till Amanda, för hon har fyll hår! En pallet på 5 färger, Mä...

Av Ninni - 25 december 2012 12:27


Guud, vad najs det var igår. Kalle anka, paket, massa filmer och käka godis m.m. Och nu är det bara en massa vit snö...så jobigt att gå i! Ska nog försöka stanna inne. Fast det är skönt ute, hur ska man göra nu? :D Kommer lägga upp bilder på...

Av Ninni - 22 december 2012 22:28

Nu äre jullov!!! Så jävla gött asså. Vet inte vad jag ska börja götta mig med, men först  så är det ju Julafton på listan :)  Det där med klappar är klart. Fast problemet är ju att slå in dom. Jag har absolut ingen lust att göra det. så mamma f...

Av Ninni - 15 december 2012 10:41

Jag har lixom inte gillat mitt läge på denna blogg!! Har typ haft den i ett år.Så, jag tänkte om man kan börja om på ett sätt? Så jag ska göra om den helt. Ingen Justin inlägg, inga kortisar...lite mer ordentligt. (Min syter vill ha något att läs...

Av Ninni - 24 november 2012 10:18

Hej, jag kommer med tråkiga nyheter! Jag rederar/lägger ner min blogg OM TVÅ VECKOR! Så läs den om du vill ;)...

Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Skapa flashcards