Alla inlägg under juni 2012

Av Ninni - 28 juni 2012 00:47

det var en film på 6:an kl 21:00 (den är imon oxå fast 2:an) som jag älskar,  ser ni, iaf det är ju Charlie´s angels!   

Och så tog jag ett bad, tittat på MissLisiBells två nyaste videor XD Frågestund på min blogg kom ihåg  


Ninni-sweet   

Av Ninni - 27 juni 2012 16:45

Frågestund!! Vad vill du veta? Vad är din...

                                 Kan du...


           Vill du...                                     hur är.....                  vilken kamera.....




Ninni  

Av Ninni - 26 juni 2012 18:52

Var inne på Fokis blogg idag tittade på en massa inlägg! Och hittade detta: http://www.flickr.com/photos/shay-aaron/sets/72157618675112894/with/3595581167/   Så coolt!


Asså, har vart med mamma på jobbet idag. Moa ringde mig (hon ville veta om vi kunde va idag) jag var ju stupid som glömde mobben hemma     Nu ska jag till skogen m hundarna och mamma ;D höres imon!!!
Av Ninni - 23 juni 2012 23:25

..var jag hos morfar och mormor, m.fl kom ju ofc XD Blev go mat, roligt prat m.m.

Jaa, sitter och tittar framför allt garvar åt lillabloggen (youtube) He is just to funny   

Har avrit på stranden idag, götteli gött gött. Fast det var en massa stenar när jag skulle gå upp, helt random ramlande jag på några vassa stenar! Så jag tror jag har ett blåmärke på en ändan men men...lol   

Jag och Léa har ju även sovit över. Vi har spelat in än skräck film fast den var ju jätta läskig...not   


 

Käka lite flintastek (tror jag det heter XD) och potatissallad <3


  

Beskriv sj!


 

Jag och Léa käka gött gött oxå   


 

Så ***** god för er som gillar banan, det är Hammars...dricka   


   

Snygg jag är ;D


 

Käkar glass båt med..hjotronsylt I   it XD


Jag är hungrig nu...men men får käka nåt då lixom!! Brb....after 1 minute I´am tillbaka. Var på toan!

Ninni-sweet   

Av Ninni - 22 juni 2012 13:29


  Kram Ninni-sweet   

Av Ninni - 19 juni 2012 16:30

det är ju frågestund, passa på och fråga ;D PLZ, tipsa om min blogg.....?

Det är ganska ostädat i mitt rum, sry   
Kram Ninni-sweet   
 

Av Ninni - 19 juni 2012 12:34

Tjabba, har inget att göra! Var med mamma på jobbet tills nu så ja. Lägntar tills imon   

Varför läser nästan ingen min blogg?

Jaa, det är ju sol ute nu gött eli göttgött ;D




Önsakas XD H&M



Önskas oxå från H&M :p




Önskas oxå ♥ Hört att den är bra!


Molly (min hund) är i mitt knä och sover. Hör ett svagt snark då och då, cute ^_^



  Mina 3 marsvin och min kanin ♥ Fast dom har två burar, så nu är de tillsammans i den stora röda.


 

Mmmm, älskare   


Jaa, skriver mer sen. Love ya Ninni-sweet   






Av Ninni - 18 juni 2012 20:58

Jag har frågestund nu tills imorron , och om jag får några frågor så blir det vb med svar!!!


Plz,  fråga mig något? Skulle vara tacksam ♥

Kramizar Ninni-sweet   

Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Ovido - Quiz & Flashcards