Alla inlägg under februari 2012

Av Ninni - 6 februari 2012 17:50

Jag har fått veta att min syster (Jenny som bor i London) kmr om 9 dar  Och hennes p-vän...tror jag?

Just nu har vi fått våran "riktiga" lärare. Det var en som var vikarie för vår lärare vi har nu! Super cool! Hennes bror har ett band, som äger xD Idag i skolan pratade vi om mobbing. Och att tjejer är lite fulare i sättet än killar. Vi kan ge varandra blickar och vi kan hålla på att viska massa saker m.m. Bläh, tkr jag om det. Men jag kände igen mig när fröken sa: Tjejer kan viska till varnadra (måste inte var något dumt) och kolla på alla andra (ge varandra blickar). De som har dålig själkänsla kan ju tro att det är just "mig" de pratar om!! Det kände jag igen mig i. Så efter vi snackat klart gick jag fram till fröken och sa att jag känner igen mig i det hon berättat. *började komma tårar*   Hon tyckte det var bra att jag berättade om det!! =D


Just nu har jag läxa om i matte-tors  Sv-Tis (Imon)  Eng-Fre.....så ja.

Jag får väll fortsätta med det då  


Kramar......Ninni-sweet   xoxo!!

Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Skapa flashcards