Alla inlägg under januari 2012

Av Ninni - 30 januari 2012 19:22

Just nu ska jag gör lite läxor, jag håller på med matte läxan ska snart börja på svenska läxan <33 Just nu lyssnar jag på Run DMC och Eminem  Rap (hiphop) Like it soo =D Snart sporlov...om typ 5-4 veckor? Jag har köpt massa nya kläder, smink o.s.v plus Bff-halsband till mig och Léa. Om du läser Léa  . Till dig: ♥ =)!


Dissa Och Hissa Artist: Dissa: Nicki Minaj          Hissa: Avril Lavinge  

Så tycker jag! =DD Har nt mkt att skriva mer?? Svar: neej!    Kram Ninni-sweet!! xoxo!  



Av Ninni - 16 januari 2012 18:28

Idag har jag vart med en av mina bästa vänner ♥ Vi hade skit kul. I skoaln går det bra =D Jag gav två av mina bästa vänner (nt hon jag var med idag!) en varsin jule, juleklapp av mig ☺ En tvål...     Venne om de gillade tvålen

Dom gav mig örhängen!♥! Fredag den 13 gick bra. Ingen otur. Jag hade tur    

Fast jag tror ju inte på det men..men xD


Plz kolla/kika in min blogg. Det är ju typ ingen   Bara: min kusse, systrar och min närmaste bff (asså den bästa)

Jag och mamma har städat hos mina marsvin o hos min kanin Asså  det lukta bläh, har nt lukta så på länge!!

Imon ska alla i klassen som har en one piece elr The one ska ha på sig det =D Jag har en svart och en annan.

I lördags var jag på stan med mum fika och shoppade, igen    Imon ska jag oxå ha en hårknut på huvet, pece  

örhängen på rad (har två hål i ena örat) och i handra örat ska jag ha ett mellanstort pece örnhänge  som hänger ner♥

Saknar min närmaste bff, soo mutch! Just nu väntar jag på ett Girl:it paket ♥ Mamma har skickat iväg ett svarskort. Så jag (hoppas) att jag hann så jag kmr få den stora makeup-väskan, annars gör det inget. Jag har ju Lite smink. Men inte så mkt! =D Jaja, kram:

Ninni-sweet    

Av Ninni - 8 januari 2012 17:40

Heey, sry att jag nt skrivit på länge! Men mkt har hänt!! Först bilder på vad jag hra shoppat idah på H&M och Lindex i Karlstad:


 

Fina vantar, med mjukhet ♥ De kostade 10 kr annars kostade de 80 kr :o


 

Fina jeans med läder det var rea på dem så de kostatde 75 kr! =D


 

Lösfransar 30 kr, love to my..?

 

Mini mascara med läppbalsam med lukt vanilj  



   

Ganska dålig bild, men det är två strumpbyxor (svart o rosa)


 

Två snoddar, stora halsdukar som man vrider runt huvedet (jag vrider 2 varv)


 

En slarvigt vikt t-shirt =) Men jag älaskaren sitter bekvämt =D


Nu till andra saker...

Amanda min kusse (kusin) har varit här och sovit över. Kul? Svar: ja! Men hon drog med mig ut på halva stan, typ!

Vi hade först bowla och haft skita kul   Amanda hade på sig en tröja med snären som man kunde dra i så den blev mindre. Elr så kunde man dra ut den så den hängde på något konstigt vis =D

Då sa Amanda: Nej, men man kan göra så här! Så drar hon ut tröjan (som ser ut som en säck nu =D) Och snöret

har åkt tillbaka där den...?? vad ska man säga? Jaja, så den fasnade där inne. Kusse kusin fick sitta en liten stund med det där. Men det gick till slut, puuh! Sen skulle vi beställa pizza med det var stängt D= Men det visste nt vi. Så vi cyklade till pizzerian, så ringde vi till till hemkörnings gubben! Han svara och sa att det var stängt, men vi kunde köpa pizzan ändå <3

Då sa Amanda: Vi står vi din pizza bil.

Då skrattar gubben i telefonen och säger: Vet du inte var vi är?

Amanda: Nej

Jag: fråga om det är på bak eller framsidan!

Amanda frågade det.

Gubben sa: Vi Bells (gammla biljarden)

Då insåg Amanda att vi var på baksidan (det visste jag =DD)

Superduper funny bunny xD Sen har vi vart på badhuset. plus att vi har kollat på Poppers pingviner och Bad teacher!

Bra filmer, kolla på dem. Kommer ett skratt? Haha =D


Ninni-sweet!   xoxo!!












Av Ninni - 3 januari 2012 19:09

*Rubrik* Nu har jag Internät <33 Därför har jag nt kunnat skriva, men....gott 2012 =D Själv så smällde jag inget men jag fick se massa raketer ändå...ibland!! Aja, nu dricker jag kaffe med mkt mjölk och en sockerbit..mm..mm 

Léa (bästa kompisen) har sovit över, vi sommna runt 01:15. Var åt godis och sminka oss vid 00:24<--typ 


Ska bara ut och hämta posten, kommer snart...kl nu 19:14 19:15en min...cooooool =) Ett brev från Landstinget till mig!


Börjar skolan den 10 jan. Hoppas alla ni har/haft det bra!


Kram ninni-sweet! xoxo!

Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Ovido - Quiz & Flashcards