Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Ninni - 4 mars 2012 20:57

Heej min blogg ser så...bad ut! Jag mixtrade lite och poff..  ...vad fult! När jag håller på så funkar det nt så bra på bloggplatsen. Så ja....nöj er? så rubrikerna är små....aj caramba  

Kanske inte kommer blogg lika mkt som jag gjort de senaste dagarna p.g.a skolan och mina vänner ;) Ska ta kort på dom och lägga upp polarna <33 Jag hade ju influensan här i veckan ju...."febern" det har bff:n oxå ;( Hihi hon är som jag. Imorron skall jag ha på mig mina nya skor, och tänka på att hinna med bussen imorron. Haha. Jag har krusat håret så det är så krusit   Love it ♥ puss och godnatti Ninni-sweet  

Av Ninni - 4 mars 2012 18:26

Just nu gör jag inget! Jag fick värsta fnitter studen förut :D Ska hänga lite på KPw strax..!

Imon börjar skolan igen  Kommer säkert bli okeii!? Jag har tittat på Vasaloppet idag....lite pytte kul   <---Huhu xD      Jag ska lägga upp 2 bilder(förra året):


<---jag vann <3<3<3 Då åkte jag Balder för första gången och Lisebergsbanan...gör kul =D


  Lax <3 Gud va gooo..oood!!!

Har pratat med syrran (som bor i karlstad) Saknar henne mkt!♥! Har måla naglarna rött idag! Passar mig....hihi  

Puss o heej Ninni-sweet   PS lyssnar på Avril (Smile) DS



Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Ovido - Quiz & Flashcards