Alla inlägg den 15 december 2012

Av Ninni - 15 december 2012 10:41

Jag har lixom inte gillat mitt läge på denna blogg!! Har typ haft den i ett år.
Så, jag tänkte om man kan börja om på ett sätt? Så jag ska göra om den helt.

Ingen Justin inlägg, inga kortisar...lite

mer ordentligt. (Min syter vill ha något att läsa, haha)

________________________________________________________________________________________________

1.Kan börja med att jag har börjat om, är brunett nu.   Fast jag har inte bilderna på datorn

så jag kan inte lägga upp en bild.
2.Älskar Maroon 5.

3Har julavslutning på Fredag.
4Jag svimmade på scen i Lucia tåget :((


Så jag är alldeles slut, har feber.

Bjussar på lite bilder seni Halloween:


 

Inte äkta sår!!!! :D



 

Pumpan lysste fint på kvällen.


 

Har mina kära uggs tbx ♥


Jag kan verkligen rekomendera en app för dom som har Android: LINE camera. Super b, azzå den allt det ingen annan foto app, stoooolt ;))


Over and Out!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjena!
Jag är en random och crazy tjej.
Och min blogg
♥.♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni?
 Rik och ful♥
 Fattig och snygg♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Fallande

fallande

fallande ♥


Skapa flashcards